موشن گرافیک یا گرافیک موشنی

موشن گرافیک یا گرافیک موشنی
8 جولای 2021
admin-flexy
1381

اثر تحسین شده ی سال

نوشته ی دکتر محمدحسین حسین پور

مساله آن جا بغرنج زجرآور و حیاتی شد که انسان اولیه ی غار نشین به دنبال روش کارآمد تری نسبت به سنگ نوشته و یا نقاشی ها و حکاکی های بر روی پوست حیوانات بود، و آنجا نیاز به موشن گرافیست ها مطرح، بحث و تبادل نظر و جدل و نزاع های قبیله ای پیش آمد تا آنجا که تاریخ نویسان جنگ های تروا و جنگ های صلیبی را نشات گرفته از این هرج ومرج ها دانسته اند به جان شریفتان.

متفکران و گرافیست های ایران باستان با نقاشی بر روی کوزه ها و چرخاندن آن را آغازگر چیرگی این سبک و سیاق بر سایر نگاره ها و نوشته ها و حکاکی ها دانسته اند.

خلاصه سرتان را درد نیارورم و بحث های تاریخی را رها کنیم ،هر موشنی گرافیکی نمی باشد و هر گرافیکی موشن نیست و اصول و قواعد دارد که در سسله بحث های مفصلی توضیحات کامل را در کتاب خود نگاشته ام، علل حساب یکصد و بیست و سه هزار تومان واریز کنید به شماره حسابی که در دایرکتی حاوی  پیام ارسالی شما به مضمون “سلام خوبی؟ شماره حساب مرحمت می فرمایید سایتون مستدام” برایتان ارسال میکنم.

مقالات مرتبط

متراژ حفاری چاه های نفت به 31هزار متر رسید 15 آگوست 2020

متراژ حفاری چاه های نفت به 31هزار متر...

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور با کاربست دکل های این شرکت به 31 هزار و 35 متر رسید.

مقالات ادامه مطلب
با بیش از ۳۰ مرکز آموزشی همکاری می شود 15 آگوست 2020

با بیش از ۳۰ مرکز آموزشی همکاری می...

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: در سال جهش تولید و درراستای خود کفایی و خود اتکایی در صنعت راهبردی حفاری این شرکت با بیش از ۳۰ مرکز آموزشی،  علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در کشور...

مقالات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.